Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Sofia Olsson - 18 juli 2009 22:40

Ja, *suck* Nu har jag hittat en ponny som jag bara nästan MÅSTE ha!! Okej, jag vet att jag säkert är väldigt bortskämd, men jag är riktigt kär i den här ponnyn.. ;) Skulle Edwin (hrm, han ligger ff etta på topplistan..) bli akutsjuk elr få spatt elr bryta ett ben i hagen imorgon så är detta den enda värdiga efterträdaren..


Ah, det går inte att beskriva, fux med bläs och strumpor, ett sto på 144 cm, född -99 för endast (okej, det är väldigt mycket pengar men om man tänker på vad en sån här häst skulle kosta om det INTE var lågkonjunktur så..) 39 000kr.. *älskaälskaälska*

Jag lägger in en länk på annonsen, njut, men bli ej kär i den, för tyvärr, det är min kärleksponny!!


BE WARE OF LOVE!

http://www.hastannonser.se/index.aspx?tips=237122


Peace!

Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards