Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Sofia Olsson - 16 juli 2009 10:41

Ja, igår var jag ute och körde lite, precis som rubriken lyder, Fiaträning! Vi tränade mest stanna under gång, fot, lite slalom och targetplattan. Hon ar jätteduktig, men än sålänge måste jag sätta ett finger i nosen på henne och säga stanna för att hon ska stå, annars sätter hon sig ;) Men träning träning.. :) Targetplattan är hon helt fantastisk med, det trodde jag inte om henne :O :D Fot är hon också ganska duktig på, men hon "dör" lite under gång och vill gärna sacka efter och kanske nosa lite en blomma? :D Sen lekte jag och pappa lite med en tennisboll med henne, och oj hur Fia kunde leka, det trodde jag inte heller om henne xD Men så fort man tar fram godis sen för att belöna så släpper hon bollen på en gång och vil absolut inte leka med den igen om man inte tvingar henne -.- Jaja, det ger sig ;)


Sofia o Fia

Ovido - Quiz & Flashcards