Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Sofia Olsson - 6 juli 2009 10:46

Vid tolv kommer Elin, hon ska sova hos mig till på tis, sen ska jag följa med henne hem på tisdag så ska vi rida långritt hemma hos henne :) Jag ska rida Nobban, det hoppas vi går bra :) Men nu ska jag ut och rida lite dressyr hade jag tänkt, träna lite allt möjligt. Typ öppna, sluta, tagen framdel, tagen bakdel, halt, galoppfattningar/byten, fram och bakdelsvändning. ;) Vad tror ni om det? :)

Badade förresten Edwin igår, och oj vad tjurig man kan vara! När jag skulle tvätta pannluggen så stod han nästan på bakbenen men men ;) Fick tillslut ta en svamp och ta ur schampot i ansiktet med. Men nu är han snygg, det ska ni veta. Hoppas bara han inte har fått några irriterande gröna gräsfläckar på bakbenen ;)

Kram Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards