Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Jenny med Chili!

Av Sofia Olsson - 9 februari 2011 20:27

Hej Sofia,
Jag heter Jenny och tävlar mycket agility. Någon Sofia Olsson tog ett väldigt bra foto på min hund i slalom under en tävling i halmstad 2009. Kan detta varit du tro? I så fall hade jag önskat få detta foto i orginalformat, för det är tokhäftigt!
MVH Jenny och border collien Chili


Hej Jenny! :)

Jag är superledsen men du får leta vidare! Jag har dels aldrig varit i Halmstad och -09 hade jag inte den kamerautrustning jag har idag, men hoppas verkligen du får tag i bilden! :)


/Sofia, nuvarande www.faol.blogg.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Olsson - 13 april 2010 12:03

Japp, har bytt till blogg.se så min nya blogg heter www.fireflyen.blogg.se Jag kommer låta den här bloggen stå till 1 maj, sedan tänker jag ta bort den, för dem som undrar. Ibland kan det knasa lite men strunta då i www, och skriv bara fireflye...

Av Sofia Olsson - 8 april 2010 22:12

Hm, jag ser ju att det är massa folk som är inne och tittar? Är det för mycket begärt att lämna en kommentar? Säga vad ni tycker då? :)   :( /Sofia ...

Av Sofia Olsson - 7 april 2010 17:21

Idag fortsatte vi där vi slutade igår, tja, vi gjorde helt enkelt så att vi spände fast sulkyen efter henne. Inga beymmer. :) Sen ledde vi henne flera varv runt stallet med sulkyen på sig, och vi gjorde så att en gick bakom och styrde och en gick fra...

Av Sofia Olsson - 6 april 2010 21:30


Här är en mycket bra bild på henne, vackraste hästen<3    :) /Sofia ...

Av Sofia Olsson - 6 april 2010 21:16


..ska det vara så svårt egentligen? Håller på och försöker köra in Titti (ja, har man inget bättre för sig så) och det har gått riktigt hyfsat faktiskt. Visst hon är 20 år, och visst, hon är lite tjurig men ja, hon är riktigt duktig! Vi vet inte,...

Ovido - Quiz & Flashcards