Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Sofia Olsson - 9 juli 2009 11:09

Jahapp, i måndags ko Elin vid halv fyra, haha, det var planerat att hon skulle komma vid tolv, halv ett. Typiskt henne ;) Då hade jag redan ridit på morgonen vilket hade gått sisådär ;) Elin sov över till tisdag och då följde jag med henne hem, och fick rida på Nobban. Det var kuligt, men hon har hackamore på Nobban så hon var extremt stark tyckte jag.. :) Sen sov jag över hos henne till på onsdagen, då vi red ut igen, jag hittade på ett litet trick som funkade så att hon inte blev så stark så det var ännu roligare att rida ut då ;) Sen fick Elin reda på att dem som hade kommit och tittat på Rossini ville köpa honom, vilket var ganska bra. Sen följde Elin med mig hem på onsdagen och sov över till idag, och igår fick Elin prova Edwin också, och han tyckte inte alls om att det kom och hoppade upp någon ny som skulle ha ner han i form. Han hotade flera gånger med att stegra sig ;) Nä, och idag ska Elin åka hem vid två ;)

Hälsningar Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards