Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Sofia Olsson - 18 juni 2009 16:13

Hejsan.

Idag har jag ridit med Rebecca. Prinsen var lite lugn idag, han skenade bara typ 2 - 3 ggr och småstegrade sig en gång, så det var bra. Sen taktar han ju hela tiden men så är det, det får man leva med. Vi red till Grevinnans, och det gick jättebra.

Nu står han så fint i paddocken och väntar på att få komma in, älskade lilla ponnyn <3 Vi håller nog oss ifrån hoppning på bana ett tag nu, men i skogen äre okej. Då går han som ett expresslok utan hejd x)

Ulla tyckte jag skulle fråga om jag fick låna Rebeccas ponny Hickory och tävla några gånger med, nu när jag tyckte det hade blivit kul alltså så att inte 'min glädje' dödades pga att Edwins hjärna lossnar ibland.

Hälsningar Sofia

Kramar Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards