Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sofia Olsson - 12 juni 2009 13:49

igår var jag ute med Vanessa och tottisarna och klättrade. :) Edwin var helknas och skulle galoppera upp för varje backe, men jag höll honom i skritt dem första 7 - 8 ggr, men sen kämpade han så hårt, så då skrattade jag bara och släppte tyglarna. Det tyckte han var kul, han gick nästan självmant ner och galopperade uppför :) Sen hittade vi en backe som var nästan rakt upp, men Edwin bara skrittade beslutsamt upp där ;) Älskade lilla ponny <3 Sen så satte vi upp ett litet hinder på kanske 20 cm för skojs skull, och när han först fick hoppa det och sen köra fullfart upp för backen också (inte den branta!) på långa tyglar då var lyckan gjord för honom. Han hade såå kul, och jag med :) Nu ska jag ut och rida lite dressage hade jag tänkt faktiskt :)

Kram Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards