Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Sofia Olsson - 5 juni 2009 14:02

Hm, här kommer en grymt bra låt, först trodde jag att den sjöngs av en tjej, såg verkligen det framför mig, någon Cher-liknande brud med stora svarta ögon och lååångt mörklila färgat hår, men gud så fel man kan ha, Terry Jacks är en gubbe med brunt krull på skallen. Hur som helst sjunger han bra;


Av Sofia Olsson - 5 juni 2009 13:59

Edwin, som ser ut som en hingst ;) RIktigt snygg är han :)

Här är Hurribubben, snällare häst finns inte.

Och här är Edwin igen, han är så grymt söt på den här bilden ;)

Kram Sofia

Fia

Av Sofia Olsson - 5 juni 2009 13:55

Jahapp, i tisdags var jag till klubben och körde en träningstävling med Fia i agility. Det gick jättebra, hon vann både klass 1 & 2 i medium. Älskade lilla gris <3 Sen så frågade Isabell om vi skulle ta valpar på henne (Fia) för i sådana fall var hon intresserad, kuligt :D Så vi funderade lite och så kanske vi ska ta en kull på henne till nästa vår, tänk på att det står ett kanske mellan 'så' och 'vi'. Så jag har väl till hösten vintern på mig att tävla lydnad och agility så mycket som möjligt ;)

Häls

Sofia


Ovido - Quiz & Flashcards