Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Sofia Olsson - 2 juni 2009 14:20

.. och 9 plusgrader har det varit idag. Trevligt värre. Mammi och Clara släppte in Bella i mitt rum runt halv åtta, hade ställt klockan på halv nio. När klockan väl ringde hörde jag den inte så jag sov vidare till klockan var typ sju minuter över nio. Nice ;)

Har jobbat lite matte idag, det är svårt och jobbigt. Jag börjar gäspa så fort jag tittar på matteboken (det är sant! xD) men har jobbat en A del och 2/3 B del. Vid halv elva tog jag in hästarna, det har spöregnat sen i natt så både Edwin !och! Alyson skakade av köld. När dem kom in skrapade jag av allt vatten, då slutade Alyson frysa men Edwin kunde knappt stå rakt, så han fick ha både handduk, svettäcke och ett tjockt regntäcke på sig :) Det tyckte han var mysigt ;)

Ikväll ska jag till klubben tror jag för det ska vara träningstävling på agilityn, det får vi inte missa :D

kram Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards