Alla inlägg den 16 april 2009

Av Sofia Olsson - 16 april 2009 22:00

Idag följde jag med Elin hem efter skolan, vi ska ju ha en terrängtävling i juni/juli så vi var tvungna att förbereda lite. Vi började med banan och gjorde ca. 4 hinder, elr påbörjade. Sen måste vi sätta ner stolp vid hindren så att vi har något att bygga upp dem på. :)


När jag kom hem gick jag ut och mockade och sen red jag faktiskt lite på Wille. Han är lite smågrinig, och vill inte riktigt gå som man säger men.. :D Vi travade lite, skrittade massor och galopperade en gång, han lyssnar inte på galoppskänkeln. Han vet vad man menar, men istället travar han något snabbare och försöker svänga mot utgången, men tillslut så fick jag honom i galopp och då var jag nöjd :)


Har förresten inte sagt att pappa har ställt upp ett slalom! Så nu tränar vi varje gång vi går ut, med Ässi också :) Hon börjar fatta det där nu, in ... och ut ;) Varje gång hon hoppar över en pinne eller råkar gå in från fel håll, ropar man ju på henne och börjar om, men då blir hon alltid lite ledsen för att man inte är nöjd över henne dem få sekunderna :)


Nä, vi ses!
kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards