Alla inlägg den 12 april 2009

Av Sofia Olsson - 12 april 2009 12:15

Lyssna, det är så kul :)


Av Sofia Olsson - 12 april 2009 10:44

Hejsan alla, tänkte slänga iväg ett litet inlägg innan Sophie kommer.


Jag hade ställt klockan på 08.55 och den ringde såklart då, till Fiffens stora lycka. Jag som var dötrött låg kvar en stund, typ till fem över nio och då kom mamma in och sa att jag måste mocka, fodra och släppa ut ponnysarna innan Sophie kommer. Så jag gick upp och fixade allt sånt, Edwin var lite förbannad för att jag inte hade ridit honom i går, så han sparkade i boxväggen och levde rövare medans Willeponken fick sitt Metacam mot fånget. Sen red ajg ut Edwin till paddocken i grimma vilket han inte hade något emot, men han ville fortsätta ut på spåret istället för att stanna vid höet :)

Oj, så mycket det blev ändå, fastän jag bara skulle skriva ett snabbt inlägg ! :O


Hörs!

Sofia :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards