Alla inlägg den 10 april 2009

Av Sofia Olsson - 10 april 2009 15:53

..skriva ett litet inlägg och berätta att det är 17,1 grader varmt ute! I april!! :D Stor sol och blå himmel och i morgon skulle det bli ännu bättre väder ;)


Mors!

Sofia

Av Sofia Olsson - 10 april 2009 13:03

Idag vaknade jag vid halv åtta, eller mer bestämt 07 33.. Kände mig helt död, musklerna värkte (vet inte av vad) och jag orkade knappt lyfta armen för att ta bort täcket -.- Håller kanske på att bli gammal..? :)

Ivarje fall tog pappa hästarna (fodra, släppa ut) så att jag fick äta frukost. Efter frukosten gick jag ner till stallet och mockade och fixade, hade på stalosan i Edwins box för det frätte i näsan av att vara i där. När allting var fixat skulle jag hämta Edwin, men busponnyn ville inte komma in.. (Vad har jag gjort honom?!) Så jag schasade runt honom lite tills han gav upp och stannade så att jag fick sätta på han grimman. Sen red jag litegrann, både jag och han var okoncentrerade så det funkade inte helt okej, så ledde in honom i stallet igen efter 20 - 30 min.


Nu sitter jag här, har jobbat lite matte och ska till att fixa lunch. Ikväll ska vi åka till Anette och Thomas för att käka någon typ av påskmiddag sen ska jag dra till mormor och sova där, kanske häsla på Olivia imorgon för att se hur hon har det :)

Kram Sofia :)

btw: Lyssna på Lars Winnerbäck, grymt bra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards