Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Sofia Olsson - 25 februari 2010 17:42

Igår var jag och tränade agility. Det gick jättebra, hon hade hyfsad fart hela tiden och i slalomet tränade jag "studsande" vilket också gick jättebra!

Flera filmer ligger ute på youtube, så det är bara att gå direkt dit, sök på "Willrozz" och då kommer filmerna fram!


/Sofia

Av Sofia Olsson - 25 februari 2010 17:23

Jaha. Vi börjar med igår :P


Då var jag till Valbo och handlade, juste, bara hästgrejer :) Det blev en islandshästnosgrimma (ojojoj, låångt ord! Hela 20 bokstäver :P), för det fanns inga andra remontgrimmor, annat än en hel svart skitful. Sen blev det ett V-format pannband med lite stenar på, också jättefin! Sen blev det en klubbjacka som jag ska låta brodera.

När jag kom hem red jag ut på Eddien en liten sväng, och travade i djupsnön. Det tyckte han var väldigt jobbigt och frustade hela tiden!


Idag har jag ridit båda hästarna, första Natta vilken jag galopperade väldigt långt idag. Hon tyckte det var grymt roligt!


Sen red jag Eddien lite på banan, det gick inte så jättebra så då skrittade jag ut en liten sväng istället.


/Sofia  

Ovido - Quiz & Flashcards