Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Sofia Olsson - 12 mars 2010 20:04

Idag kom Madde och red Eddien, Madde är för dem som inte vet Eddiens förra ägare. Det gick faktiskt ganska bra, Eddien gjorde en snygg blixtsnabb helomvändning så att Madde åkte av. Eller åkte och åkte. Gled av gjorde hon och landade på fötterna :) Sen var han på tårna och lite fjompig hela tiden faktiskt. Natta däremot var helcool som vanligt.


Nu när jag tog in hästarna så såg jag att Natta var halt :O Hon var inte halt när jag red eller efter ridturen..?! Men lindade båda frambenen med fleecelindor och sen smörjde jag 4ess muggsalva på hennes mugg. Usch det är inte kul med varken halta hästar eller mugg.. :(

Haha, så nu är jag tvungen att rida Eddien om jag vill rida så får Natta vila :')


/Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards