Alla inlägg den 11 mars 2010

:)

Av Sofia Olsson - 11 mars 2010 20:02

Red med Rebecca idag, hon red Hickory och jag red Natta såklart! Det gick jättebra, faktiskt. Igår åkte Rebecca i backen när hon red Dino barbacka (a) Det var jätteroligt, tyckte jag, fast inte Rebecca då såklart, hennes provisoriska sadel gick rakt av, vilket var jätteroligt :D

Vi bytte hästar för en liten stund också, fick Rebecca prova på Natta och jag rida lilla Hickory. Hickory såg ut som ett monster uppifrån för han har inte blivit rakad, så han såg ut som ett troll :)

Rebecca tyckte däremot att Natta var jätteläskig att rida, varför vet jag inte? Hon som är så lydig och fiin, och smäcker. Idag såg jag också hur hon gick, och hon går med höga knälyft hela tiden, så hon var jättefin!

Det finns nog inte så mycket mer att säga om dagen, så

/Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards