Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Sofia Olsson - 8 mars 2010 20:48

..vad glad man blir :D Hela 7 besökare, fastän man lägger in typ ett inlägg varannan vecka ;)<3


Sitter och tittar på Guldfeber med Erik och Mackan. Inte det roligaste programmet, men dem har rätt sjuka ideér så det funkar ^^ Dem försöker göra succe med kläder med EN liten jeanslapp på -.-' :D


Red Eddien idag, bara runt bäcken och över ängen. Mitt över finaste rakaste plattaste ostenigaste stigen hade det ramlat ett tall :D Wiiieeoo :D En tall har ju bara grener på toppen, så det var en helt rak liten stock, typ 50 cm hög (a) som defenitivt kommer användas i sommar ^^


Madde kommer också och rider Eddien på fredag, ska vi rida ut runt 9 km rundan har jag tänkt :P Får vi se hur det går, han kommer säkert vara vild till tuuuusen, han går ju inte 2h per dag längre (a) Jag kommer starkt rekommendera martingal, det kan jag ju säga iaf. Själv får man rida i westernsadeln, tyvärr, den är absolut det sämsta att rida i tycker jag. Man hamnar typ 20 cm över ryggen på hästen, och ändå ska det vara "close contact" men inte f'n har jag någon contact med hästen, kan jag ju berätta ;) Men vanliga tränset såklart, med pelhamet så att inte hon sticker bara för att Eddien säkert kommer försöka ^^


Två saker kan jag i alla fall spika till på fredag;

* Eddien kommer vara extremt GALEN :'D

* Eddien kommer att bli extremt svettig, med sin lite halvtaskiga kondition och lååånga päls :D


/Sofia :D


Och, Linda, nej, jag tänker fortsätta störa mig på kossorna så länge dem lever :') För några små tjocka kossor kan inte hindra mig från att skriva låångt :D  

Ovido - Quiz & Flashcards