Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Sofia Olsson - 13 maj 2009 16:35

Hejsan alla goa och gla-a :D

Igår gick jag ut och red lite på Eddieponken, lite dressyr. Ponnyn har fått börjat med betfor nu, en dl morgon och en dl kväll ;) Han har känts väldigt slö och 'gammal' dem senaste veckorna så det blir nog bra. Ivarje fall så var han lite på tårna efter att ha stått i två dagar men i slutet gick han jättefint. Övade mycket på att länga traven men ändå försöka behålla formen. Svårt tycker jag ;) Sen red jag upp LC prgrammet för mig själv en gång och det gick också jättebra.


Idag gick jag i skolan, var inte med på idrotten för är ff lite sjuk. Dem spelade fotboll och lacross utomhus. Najs att slippa :D På matten första timmen så hade jag lite problem med förenklingar. Jobbigt jobbigt.. Sen hade vi fysik, inte helt värdelöst. Fick reda på fysikprovet och hade VG på det, jättenöjd med tanke på att jag nästan bara chansade på typ en tredjedels uppgifter.. ;P Sen gick vi och såg centralskolans show i aspen aulan, den var väl hyfsat bra. Temat var sjukhus, alltså: Centralsjukhuset :P Imorgon är det marknad också, ks agå och ta en senare buss hem. Vill köpa mintkyssar och chokladkolor :) Mums ^^


Nää, måste rida lite dressyr nu.. Eller klättra, eller ut och trava.. Vi får se :)

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards