Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Sofia Olsson - 11 maj 2009 18:36

Hejsan, i söndags var pappa iväg på spårtävling i Sandviken och kom trea med cert! Det var alltså hans tredje cert i bruks så nu önskar vi oss en tvåa på den internationella utställningen i österbybruk nu i slutet på maj. Sen är hon brukschampion!! :D På tal om utställning, jag ska ju ställa ut Fia den 16 maj nu och min domare heter Stefania Sigurdadóttir, hrm.. Inte så farligt tänker ni väl, men! Hon kommer från Island och pratar engelska.. :S Och pappa säger att hon pratar jättejättejättemycket med utställarna.. Isch.. ;) Ivarje fall så är sheltiesarna först, dem är tio stycken och 'number eight, is Linndougs Firefly (from heaven)' :D Haha, wish us good luck?



Av Sofia Olsson - 11 maj 2009 18:25

Hejsan :)

I söndags åkte jag och mamma till Tirk för att titta på ponnytävlingarna där. Självklart var kameran med ;) Lovisa på sitt C-ponny fuxsto Filippa skulle starta, samt Rebecca på sin mörkbruna D-ponnyvalack Hickory, och Felicia från min förra klass med sin d-ponny Timoli, vet inte vad han har för färg, udda..?! Också Linda med Janne :) Bara folk man kände igen ju !! Såg typ alla :) Och blev så suugen på att hoppa och tävla (a) :D Hindren ser ju inte ens höga ut, men i juni, rättare sagt den 27 juni, ska vi hoppa en lokal hopptävling på Säfva Ridcenter. 80 cm CR och 85 cm med omhoppning :D Fett najs :D

Här kommer lite bilder:

Detta är Lovisa och Filippa


Detta är Rebecca med Hickory


Och detta är Felicia med Timoli


Det var typ alla som jag fick någorlunda bra bilder på, sen har jag ju massor med fler men ;)

Kram Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards