Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Sofia Olsson - 2 maj 2009 17:03

Idag - som vanligt - har jag ridit dressyr på Edwin ponken. Han gick kanoners, fast han gick ännu bättre i går. Älska! När jag ridit en stund red jag ut en liten sväng, och då hoppa jag på tjejen som har flyttat in i Smahls förrförra villa. Hon hade en brun halvblodsvalack som (precis som Edwin) var lite på tårna. Jag tror han hette Café, men hörde inte riktigt. Tjejen (frågade aldrig om namnet (A)) var jättetrevlig och hon kände igen Edwin, hon sysslade lite med hoppning själv men sa att det var några år sen hon tävlade.


Sen har vi också hjälpt mormor och morfar (eller pappa vareväl mest..) att flytta. Dem har ju köpt en lägenhet nu, och den är enormt fin!

  Själv har jag faktiskt varit uppe på TiRK och tittat på dem lokala hästhoppningarna. Elsa var med på Monday och det gick ganska bra för dem. Fottade en massa snygga hästar ^^


See you!
Sofia

Ovido - Quiz & Flashcards