Alla inlägg den 15 september 2009

Av Sofia Olsson - 15 september 2009 17:17

Har precis varit och ridit ut på Hickory :)

När jag kom dit så tog Anna Carin in Hickory och jag gick och hämtade hans grejor i garaget, när jag kom in i garaget var hela taket fullt av irriterade getingar, usch! Så jag sprang in och hämtade sadel och träns innan jag sprang tillbaka ut :P Rebecca hade som vanligt haft i en MASSA pälsglans på Hickory så att han var extremt lättborstad, och svansen som är tjock som en elefant var urborstad på några sekunder, helt underbart :D När jag red var han snäll, han var lite tittigare än vad han var förra gången jag red ut alone, men det gick bra ändå, man är väl van vid Eddien (a) Sen hoppade vi en liten stock som jag hittade vilket han tyckte var lite mystiskt, skulle han hoppa den där? ;) Dem har ju en ridbana borta vid grisbonden som jag också red in på och testade att rida i arbetstrav och arbetsgalopp på honom, och när jag hade honom i arbetsgalopp så var han helt ljuvlig att sitta ner på :D Älska!


Ne, nu är maten klar, ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards