Alla inlägg den 12 september 2009

Av Sofia Olsson - 12 september 2009 20:30

Japp, ;) Igår kom Annlo, Elsa, Elin och Linn hem till mig så åt vi middag och sjöng SingStar. Det var väldigt kul :D Halv tio kanske började vi titta på The Others, väldigt bra film :D Och efter den tittade vi på Ace Ventura - petdetectiv ;) Dem sov över oxå :D


Idag red jag, Annlo och Vanessa ut :)

Jag red på Hicko och Annlo på Edwin och Vanessa red på lilla söta Titti :D Edwin är ju som han är, så såfort vi kommit över bron börjar han få små utbrott (Han måste ha typ adhd, jag svär!) och kan absolut inte skritta.. ;) Så när vi kommit en bit så står det ett litet hinder framför oss, och då sa jag att alla som ville fick hoppa, så Annlo red i galopp mot det och Edwin gör en tvärnit (TYPISKT EDDIEN!!) så att Annlo flyger av ;) Aja, hon gjorde sig inte illa i alla fall ;) Sen hoppade vi det med Titti som tät, för när jag skulle rida med Hickory mot hindret då stannade han, inte för att det var läskigt eller så utan för att han bara kände för det ;) När vi var på tillbaka väg såg Edwin sin chans och blev het igen, och den här gången hetsade han tillomed på Hickory så att han slog bakut när jag skulle fatta galopp, roliga lilla Hickory ;)


Imorgon ska vi hoppträna med Titti, så bilder kommer förhoppningsvis;)

Ovido - Quiz & Flashcards