Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Sofia Olsson - 19 augusti 2009 21:35

Idag tänkte jag bara longera Edwin, för han hade vilat igår, och stått inne på natten och käkat 1,5 L havre :S Men eftersom det var så fint väder så tänkte ja typ 'va f*n, klart ja ska rida!!' :D Så jag red en stund på grisegrisen. Han betedde sig som Edwin, skenade lite, stegrade lite, mesade sig lite, ja ni vet ;) Men han är ändå perfect min lilla hostponni ;D


/Sofia

Av Sofia Olsson - 19 augusti 2009 21:27

Hallo alla :)

Idag kom Anna Carin och pratade lite om Hickory och hur vi ska lägga upp det hela. han har haft kotledsinflammation i ett framben och typ ont i ett bakknä, men på tisdag ska jag skritta ut på honom, troligtvis med Rebecca då.

Så jag ska alltså rida Hickory, när jag känner för det och har tid, både själv och med Rebecca och på banan. Tror Rebecca skulle börja hoppträna med honom så skulle jag vara med på bara någon/några hoppträningar. Nu i början ska Rebecca träna honom eftersom hon har ju ridit honom väldigt länge och känner när han går bra och när han inte går bra, med tanke på inflammationen.

Aja, det blev litegrann ivarje fall, tror jag mest snurra in mig i alla ord, är liiite trött.. :/

Ovido - Quiz & Flashcards