Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Sofia Olsson - 5 augusti 2009 13:51

Ja, igår var vi till Thuns i faringe och handlade. Eller rättare sagt, mamma handlade och vi pekade och tog :D Köpte först och främst ett par skor, från Puma för 729 kr. Det här är dem;

Sen handlade jag två linnen, ett helvitt och ett vitt med tryck där Gustaf är utklädd också står det med STORA rosa bokstäver; GEUSS WHO? *like* Sen köpte jag en, kan man säga blus, utan att det låter nördigt? Whatever, en blus som jag har över det helvita linnet. Snyggt det med :) Sen köpte jag idrottskläder till idrotten i skolan. Blev en rosa/persikofärgad t-shirt och gråa adidasbyxor ;) Sen köpte jag väl en plånbok (varför heter det inte typ slantväska, eller pengaportmonnä ;)) som var röd och jättesöt ;) Sen hittade jag en Fred perry tröja *asfin* men 1; tror den var till killar och 2; kostade över 600kr.. ;) Nej tack sa mamma sen var det slut disskuterat :)

Tror jag handlade allt som allt för 1700 - 1800 kr, medans Clara handlade för typ 1450 kr, vilket hon var lite putt över, så när vi kom hem fick jag dammsuga övervåningen ;) Haha :)

Vi avslutar med en bild på Bellan med Claras nya kamera, observera; copyright by Clara <nozomi.blogg.se>


Ovido - Quiz & Flashcards