Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Sofia Olsson - 28 januari 2010 21:44

Hallooou :D


Tänkte bara skicka iväg ett inlägg, om det överhuvudtaget finns någon därute som ff vet att jag existerar ;)

Jag tänker göra en nystart på bloggen, dock kommer den att ha samma fiiina rosa utstyrsel och jag kommer inte heller radera tidigare inlägg :)

MEN, för er som inte vet har jag nu 3 hästar i stallet, varav jag rider 2, och en ska jag snart ut på tävlingsbanorna. Därför kommer det nog bli grymt mycket hästinlägg, om vad jag gjort och inte gjort med hästen, om vi gått bakåt/framåt, om vi tränat eller tävlat :)

Samt tänker jag också lägga lite text på min underbara sheltietik, Firefly, som vi nu i vår ska ut och debutera agilitybanorna.

Dem har börjat pusha på mig att jag ska starta upp den igen, dem pallar inte att läsa alla långa inlägg på bdb :)

Nej, shohej,


men nu vet ni, jag är tillbaka!

Ovido - Quiz & Flashcards